تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هیئت بلندپایه ای از ارتش کشور ایتالیا با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی این هیئت 5 نفره به ریاست دریادار روبرتو کیاماچلا جانشین معاون عملیات و رئیس اداره روابط بین الملل ارتش ایتالیا به منظور توسعه روابط فی ما بین ظهر امروز در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش با دریادار سیاری دیدار کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دراین دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه ژئوپلیتیکی کشور ایتالیا در دریای مدیترانه خاطرنشان کرد: کشور ایتالیا در دریای مدیترانه حدود 8000 کیلومتر مرز دریایی دارد و دریای مدیترانه با توجه به متصل کردن دو تنگه بسیار مهم سوئز و جبل الطارق به یکدیگر از اهمیت سوق الجیشی بسیار بالایی برخوردار است.

دریادار سیاری با تاکید بر همکاری و تعامل در حوزه دریا با تکیه بر پیام صلح دوستی گفت: دریا ملت ها را به هم نزدیک می کند و از آنجاییکه دریای مدیترانه محل عبور کشتی های تجاری و نفتکش بسیاری است، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سرپرست هیئت ایتالیایی نیز در این دیدار ضمن تشکر از ابراز همدردی مسئولان جمهوری اسلامی ایران در راستای ضایعه طبیعی زلزله ایتالیا گفت: قطعا نتیجه این گفت و گوها و دیدار ها، توسعه تعامل و همکاری در حوزه های مختلف بین دو کشور ایران و ایتالیا خواهد بود.

وی ضمن دعوت از ناوگروه های ایرانی برای حضور در کشور ایتالیا افزود: در آینده شاهد پهلوگیری ناوهای کشور ایتالیا در بنادر جنوبی و تحت حوزه ماموریتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

گفتنی است بازدید از دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر و نمایشگاه های دریایی کشورمان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هیئت ایتالیایی در کشورمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ دو شنبه 15 شهريور 1395 ] [ 22:14 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 435
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 888
بازدید ماه : 881
بازدید کل : 85086
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->